Az élet játéka

Ez a blog nem is tudom miről szól...valahol elindul...és majd egyszer valahol vége szakad...mondhatni élet...és egy játék ;)

Friss topikok

  • Kálmán: Igéret szép szó! úgy illik, ha be is tartják! nem gondolod? (2008.06.08. 00:42) Tavaszi fáradság
  • kriStóf: azt ugye tudjátok hogy Einstein is megbukott matekból. szóval nem feltétlen kötelező a teljesen jó... (2008.03.19. 16:57) Úgy szerettem volna...
  • Kritikus: Szerintem ez az írás is hagy maga után némi javítást. szóval javítsuk a helyesírási hibákat :) meg... (2007.12.13. 12:36)
  • Bandi: Szerintem nem az a lényeg, hogy észre vesszük e az elütéseket, és az apró helyesírási hibákat. Han... (2007.12.07. 20:48) Áldott jó DKV :)
  • HeMK: :'( (2007.11.04. 01:36) Feketelyuk

Linkblog

2007.11.04. 01:06 đorka

Úgy szerettem volna...

Emlékszem arra, amikor a különböző szuper marketeket jártuk a kollégiumi dolgokhoz. Eddig otthon laktam, szüleim oltalmazó szárnyai alatt, mondhatni olyan nemes és tizta burokban, amire nem sok embernek van lehetősge ezen a világon. Mindenből megprobáltuk a legjobbat megvenni és mindenből előre felkészülni...de hát lehet? ugyan :) A beköltözés is megtörtént. minden még számomra is ismeretlen, még is hozzám tartó tárgy megtalálta idéglenesen de méltó helyét.  Amikor elösször mentem le a Kollégiumunk Kávéházába, és kértem éltem debreceni első doboz cigerettáját, úgy gondoltam kávé dukál hozzá. azt hiszem a kávés karrierem innen indult, az utólagos helyemre mentem, leültem és egy MagyarNemzet hevert az asztalon.

Gözölgő kávémba beleborítottam a 3 cukromat, és ahogy a nagyok a filmekben ; elegánsan elővettem és meggyújtottam cigerettám. Furcsamód azt hittem mindenki engem fog nézni, engem mint az újoncot, a magabiztos idegent. Pechemre senki sem volt a pultoson kivűl a kávézóban. Így senki nem láthatta azt a félelmet, és a hely keresést a szememben, azt a bizonytalanságot titkon a mozdulataimban. Félve bár, de még is lesz ami lesz alapon próbáltam az élvezeteket halmozni, és átnyúltam a MagyarNemzetért... legyek őszinte hamár az álmaimról beszélek, nem sűrűn olvastam addig. Miután átnyálaztam, és jobbnál jobb irásokat olvastam, szebnél szebb szófordualtokat hallottam fülemben csengedi valamit elhatároztam.

Szinte láttam magamat egy őszi reggelen. Korán felkelek, felveszem szövet kabátomat, hosszú sálamat léhán tekerem nyakam köré. Kilépek a kollégiumból és már is belekap kabátomba a szél..a sálammal úgy játszik a Szél Úrfi mintha örök bartáság fűzné táncukat össze. A "kedvenc" újságárusomnál megveszem, a még éppen hogy meleg, és frissen nyomott MagyarNemzetet, meg veszem a kávémat ; és ahogy igen a rohanó újságírok teszik, egy kávé és egy cigi alatt átolvasom az újságot. Miután átestem a rituálén? mehet a reggel, és kezdődhet a tanítás...hogy egyszer én is szép reggelt okozzak azoknak a fiataloknak, akik az jságárusnál kezdenek.

Hogy ehelyett mi történt? :) alig lehet kirobbantani az ágyból, a szövetkabát helyett műszálas van. a sálamhoz ragaszkodom, és a nyakamköré burkorom minden pici apró részletét. idejét se tudom mikor fogtam a kezembe utoljára Nemzetet, hogy online mennyiszer rákeresek gugliban ;) soha nem tudom megjegyezni a címét ... a kávé pedig az automata szolgáltatja.

És igen...szerettem volna olyan életet élni,ahogyan a filmekben meg van rendezve. ahogy a nagyok mesélté...úgy szerettem volna.... reggelente én is egy kicsit "nagy" lenni.

 

/életrajzi bejegyzés :) lol /

5 komment

Címkék: jövő álom szeretni


A bejegyzés trackback címe:

https://dbend.blog.hu/api/trackback/id/tr44217607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz.Andi 2007.11.13. 14:30:07

Hát igen... mindenkinek vannak ilyen álmai. gondolod, hogy a filmeken mindenki azt az életet éli minden nap?
Néha én szívesen megnézném a "kihagyott" és fontosnak nem tartott részleteket is. A szövetkabát helyetti műszálast és egyebeket.

Lovag 2007.11.13. 20:20:24

Talán a nagy pillanatok éppen akkor jönnek el, amikor nem álmodunk róla. Egyszerűen megtörténnek, mert meg kell történniük ott és akkor. Nem máskor, mert a Sors talán egy szép, de későbbi napra tartogatja, hogy megéld a "nagy" pillanatokat, vagy megélj egy "nagy" életet.
Vagy talán a nagyság fogalma nyer majd számodra új értelmet, ami ott és akkor megvalósul. S érzed hogy ez lesz az a pillanat. :)

Lovas 2007.11.14. 20:19:25

Ne haragudj, nem szoktam sehova se véleményt írni, de most nem bírtam ki. Az rendben, hogy a helyesírási hibák arra utalnak, hogy általános iskolába jársz, de sajnos a megfogalmazás is arra utal, hogy Jókain nem jutottál túl tanulmányaid során...

đorka 2007.11.15. 01:57:44

akkor vedd elő még egyszer azt a Jókai könyvet, mert ő nem irt...
a helyesírási hibákról annyit, hogy férreértés ne essék, semmi féle képpen nem szeretném, de miért titkoljam amikor mindenki tudja h nem vagyok 5s "hejesíró" ;)

kriStóf 2008.03.19. 16:57:08

azt ugye tudjátok hogy Einstein is megbukott matekból. szóval nem feltétlen kötelező a teljesen jó helyesírás. mindig könnyebb a hibát észrevenni, mint az igazi mondani valóra koncentrálni!!!
süti beállítások módosítása